Ceník
Start pro podnikatele
Reklama ve vyhledávání
na Google a Sklik. Nastavíme kampaně aby vás uživatel našel a přivedeme zákazníky.
- Správa vyhledávacích kampaní
- Google Ads
- Seznam Sklik
- Úvodní call Zdarma
- Online reporting
- Research cílové skupiny
- Analýza konkurence
- Online reporting
- Srozumitelná komunikace
Basic pro firmy
Efektivní správa online kampaní v kanálech dle potřeby v objemu 15h/měsíčně. Pokud máte menší až střední firmu a začínáte s online marketingem, je pro vás tato varianta ideální volbou.
- Vše obsažené v balíčku Start
- Nastavení reklamních účtů na FB/IG a TikTok nebio RTB
- Nastavení správného cílení a měření konverzí, včetně nastavení GTM a GA4
- Spuštění, správa a optimalizace reklamní kampaně
- Report a online prezentace výsledku kampaně
SPRÁVÁ NA MÍRU
Kompletní správa online marketingu a kampaní na sociálních sítích nebo RTB inzerce. Navrhnene optimální mix aktivit dle vašich potřeb. Získáte vlastního konzultant a výhody plynoucí z individuálního přístupu.
- Vše obsažené v balíčku Basic
- Audit stávajících kampaní
- Alokovaný konzultant
- Community management
- Pokročilá analytika a segmentace
FAQ
UGC kampaně se skvělě hodí pro B2C a D2C e-commerce brandy, které prodávají zajímavý produkt online, kde si zákazník nemůže produkt jednoduše před koupí sám vyzkoušet. Vynikající výsledky máme také u veškerých služeb zaměřených na koncové zákazníky, jako jsou hotely, restaurace, cestovní agentury, veškeré služby v oblasti krásy a péče o zdraví a další. UGC videa se naopak nehodí pro většinu B2B produktů a služeb. Zajímá vás, jestli se UGC hodí i pro váš byznys? Rezervujte si s námi bezplatnou konzultaci.
Jako hook označujeme prvních 2-5 sekund videa. Hook je prakticky nejdůležitější část videa, neboť během prvních sekund se uživatel sociálních sítí rozhoduje, zda ho video zaujalo, nebo ho ihned přeskočí. Můžete mít skvělý obsah videa, ale pokud ho uživatelé na základě prvních pár nudných sekund přeskočí, k nikomu se vaše sdělení nedostane. Proto se UGC video nejlépe hodí právě na sociální sítě, kde mohou uživatelé reklamy jednoduše přeskakovat. UGC video proto nesmí být reklamou, která uživatele “otravuje” v prohlížení jiného zajímavého obsahu. I proto v základním balíčku tvoříme 2 různé varianty hooku a během kampaně testujeme, jaký hook funguje nejlépe a do té varianty poté směřuje většina následného reklamního spendu.
Samotný obsah videa pak nazýváme body. Optimální délka je okolo 30 sekund. I body se dá měnit na základě výsledků kampaně, kde sledujeme, v jaké části uživatelé video opouští. Často to však znamená přetočení celých částí videa, proto první kampaň začínáme s jedním body a dle výsledků kampaně se rozhodujeme, zda pro příští kampaň upravovat stávající video, nebo vytvořit zcela nové (samozřejmě s využitím poznatků z prvního). U startovacích, nižších reklamních budgetů se nevyplatí tvořit příliš moc variant videa hned na začátku, neboť na každou variantu videa musíme dát každému reklamnímu systému dostatečný budget na naučení.
CTA pak znamená call to action a jedná se o závěrečné sekundy videa, kde vyzýváme uživatele k návštěvě vašeho eshopu, kliknutí na odkaz, vyplnění formuláře, zanechání komentáře, nebo jakékoliv jiné akci, kterou si přejete. V první, startovací kampani, většinou není nutné testovat více variant CTA, nicméně s většími reklamními budgety můžeme začít zkoušet, jaké CTA přináší nejvíce akcí a reklamní spend podle toho optimalizovat. Je ale dobré mít na paměti, že většina zákazníků video do konce stejně nedokouká (buď odchází, nebo dělají akci už během videa), a proto je CTA méně důležité, než kvalitní hook.
Ano. Námi nabízené balíčky služeb jsou ideálním startovacím balíčkem pro začátek spolupráce. Pokud s námi budete spokojeni a naše UGC kampaně budou mít výsledky, můžeme realizovat rozsáhlejší kampaně se zapojením více tvůrců a napříč dalšími kanály, jako např. Pinterest nebo Youtube Shorts.
Rádi vám pro váš scénář pomůžeme vybrat vhodného tvůrce a scénář s ním projdeme. Je ale pouze na tvůrci, jestli se rozhodne zakázku přijmout. Je potřeba mít na paměti, že tvůrce není profesionální herec, a pokud má vytvořit video přesně podle psaného scénáře a říkat věty, které by v normálním životě nikdy neřekl, výsledné video nejspíš nebude autentické a nebude fungovat. Ideální je proto nechat tvůrci určitý prostor pro vlastní autentickou tvorbu.
Pokud máte zájem o kampaň se zapojením influencerů, rádi vám ji zajistíme v rámci balíčku kompletní správy vašeho social media marketingu. Samostatné jednorázové influencerské kampaně zatím nenabízíme.
Pokud UGC video nebude kvalitní a především funkční, následný spend do reklamy, který je obvykle násobně vyšší, vyhodíte zbytečně. Kvalita videa má na výsledek kampaně obrovský vliv a neyplatí se proto na jeho produkci příliš šetřit. Mějte na paměti, že tvůrce věnuje tvorbě videa úměrné množství času jeho odměně. Pokud jste již UGC kampaň zkusili a nebyla příliš úspěšná, ověřte si, jakou odměnu jste za UGC video tvůrci nabídli. Naše ceny jsou nastaveny férově jak pro tvůrce, tak pro vás, abychom vám byli schopni zajistit vždy ten nejlepší výsledek z pohledu ceny a výkonu.